قالب وبلاگ

Free Template Blog

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

قالب جوان بلاگ

قالب ایران بلاگ

قالب رویا بلاگ

قالب پرشین بلاگ

قالب بلاگ وب

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

ابزار وبلاگ نویسی

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وبلاگ

تم دیزاینر

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');
..
منوي اصلي
لينکهاي سريع

موضوعات
بازي كامپيوتر
بازي اكشن
بازي ماجرايي
بازي كم حجم وپرتابل
نرم افزار
اينترنت و مديريت دانلود
اپديت و كليدهاي انتي ويروس ها
نرم افزار مرورگر وب
رايت سي دي و دي وي دي
ويرايش فيلم
نرم افزار پخش فيلم
فيلم وسريال
فيلم وسريال ايراني
فيلم وسريال خارجي
دانلودمستند
اهنگ
اهنگ خارجي
اهنگ ايراني
اهنگ عربي
موزيك ويديو
موزيك ويديو ايراني
موزيك ويديو خارجي
موزيك ويديو عربي
موبايل
كتاب
نرم افزار
بازي
ضمينه كليك جام جم
فول البوم
فول البوم گوگوش
فول البوم حميد عسكري
رضا اسطوره
فول ويديو
برو بكس
عماد طالب زاده
اينترنت
ابزار اينترنت
ويندوز
مراسم

آرشیو ماهانه
آذر 1390
مهر 1390
شهريور 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آذر 1389
آذر 1384

لينک دوستان

حرفه ای ترین قالب هاي وبلاگ
دانلودمرور گرها
ديگر نگران پيدا كردن ادرس جديد سايت نبا شيد
همه چی دانلود
دانلود همه چي
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودهمه جي!!! و آدرس bia2downloadkadeh.LoxBlog.c om لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوی دوستان



تبلیغات


تبلیغات در سایت









 دانلود سريال قهوه ی تلخ به کارگرداني مهران مدیری (مخصوص اعضا)

این سریال صرفا جهت معرفی اثر با کیفیت معمولی در سایت قرار می گیرد.
برای حمایت از فیلم و عوامل آن ، سریال را به صورت اورجینال خریداری نمایید.


سریال قهوه تلخ مجموعه بيست سوم قسمت های 72 , 71, 70  اضافه شد.




نسخه آزمایشی مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 4.0 Beta 9

برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه آزمایشی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Firefox 4.0 Beta 9 را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

firefox4 نسخه  آزمایشی مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 4.0 Beta 9

 دانلود درادامه مطلب

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


دانلود رایگان آخرین نسخه از نرم افزار AVG Internet Security 2011 10.0.1202 Build 3370

AVG Internet Security 2011 10.0.1202 Build 3370 محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.

AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.4

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.4 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

دانلود دراادامه مطلبpes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.4

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید . 

 

ESET Smart Security نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار ESET Smart Security v4.2.71.2 :

- سرعت  بالای این نرم افزار و ممانعت از کاهش سرعت سیستم که یکی از مهمترین تفاوت های این نرم افزار با ابزارهای مشابه می باشد

- قدرت بالا در شناسایی مشکلات امنیتی به کمک هوش مصونوعی به کار رفته شده در این محصول

- قابلیت به روز رسانی روزانه نرم افزار که بدین شکل کاربران می توانند با خیال راحت به مبارزه مشکلاتی همچون ویروس ها و برنامه های جاسوسی جدید بپردازند

- حفاظت از اطلاعات شخصی در یک حیطه بندی مناسب

- دارای یک پایگاه داده قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها و برنامه های جاسوسی

- دارای یک مرکز کنترل منسجم به صورت کاملا گرافیگی

- دارای سه حالت کنترلی معمولی ، پیشرفته و پایه که کاربر با توجه به مهارت خود در استفاده از نرم افزار یکی از این سه حالت را انتخاب می کند.

- سازگار با ویندوز ویستا ، ویندوز هفت !

 

 

source نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید توضیحات ۱ : برای سهولت دانلود نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی این نرم افزار در دو فایل جداگانه قرار گرفته است ، کاربران عزیز توجه نمایند متناسب باسیستم خود نسخه مناسب را انتخاب کنند . 

source نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید توضیحات ۲ : username و password لازم جهت آپدیت نرم افزار در داخل فایل فشرده در فایل key.txt موجود می باشد . که می توانید با استفاده از آنها در صورت نیاز اقدام به آپدیت نرم افزار نمایید . 

 

password نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدیدپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – 45.87 مگابایت | لینک کمکی

download نسخه جدید نرم افزار (ESET Smart Security v4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 50 مگابایت | لینک کمکی

 

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند. نسخه جدید این نرم افزار به همراه username و password جدید آن را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 Antivirus نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NOD32 Antivirus 4.2.71.2: 

- چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و …

- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند

- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media

- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)

- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز

- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین)

- پشتیبانی از ویندوز ویستا و سون

 

source نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید توضیحات ۱ : برای سهولت دانلود نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی این نرم افزار در دو فایل جداگانه قرار گرفته است ، کاربران عزیز توجه نمایند متناسب باسیستم خود نسخه مناسب را انتخاب کنند . 

source نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید توضیحات ۲ : username و password لازم جهت آپدیت نرم افزار در داخل فایل فشرده در فایل key.txt موجود می باشد . که می توانید با استفاده از آنها در صورت نیاز اقدام به آپدیت نرم افزار نمایید . همچنین می توانید آخرین آپدیت آفلاین  این نرم افزار را هر ۱۰ روز از اینجا دریافت نمایید .

 

 

password نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدیدپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – 41.51 مگابایت | لینک کمکی

download نسخه جدید آنتی ویروس(ESET NOD32 Antivirus 4.2.71.2 (32/64 به همراه username و password جدید لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 45.45 مگابایت | لینک کمکی

 

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل)

Heavy Weapon یکی از بازیهای کم حجم و مرحله ای میباشد که علیرغم ظاهری ساده ، میتواند برای مدتی طولانی کاربرانش را سرگرم سازد . در این بازی شما در نقش کنترل کننده توپی ضدهوایی ظاهر میشوید که از همه سو توسط هلی کوپتر ، هواپیما و حتی بالون مورد حمله قرار میگیرد و در صورت سرعت و دقت بالا میتوان از هر مرحله عبور نموده و پیروزی را بدست آورد …
این بازی بدون نیاز به نصب میباشد و فایل اجرایی آن توسط تقریبا همه نرم افزارهای امنیتی مشهور بدون مشکل شناخته شده است.

 

heavy بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل)

 

password بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی کم حجم و مهیج Heavy Weapon (قابل حمل) لینک دانلود – 17.3 مگابایت | لینک کمکی

 

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


دانلود سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری
دانلود سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری

قسمت های 1 تا 36 با لینک مستقیم و غیر مستقیم

مجموعهم دوازدهم سریال قهوه تلخ قسمت های 34 , 35 , 36 اضافه شد .

این سریال صرفا جهت معرفی اثر با کیفیت معمولی در سایت قرار می گیرد.
برای حمایت از فیلم و عوامل آن ، سریال را به صورت اورجینال خریداری نمایید.



بازیگران :مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، سحر زکریا ، الیکاعبدالرزاقی ، آرام جعفری ، برزو ارجمند ، رضا فیض نوروزی ، سحر جعفریجوزانی ، نادر سلیمانی ، رضا نیکخواه ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، بیژنبنفشه خواه ، فلامک جنیدی ، عارف لرستانی ، شایان احدی فر ، رامین پورایمان ، فاطمه هاشمی ، مریم بخشی ، شادی احدی فر ، جواد عزتی ، سعیدپیردوست ، بیوک میرزایی ، ساعد هدایتی ، سام نوری ، حمید کاشانی.

خلاصه داستان : داستان آن با بازی سیامك انصاری در نقشمورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان كه در دنیای امروز می‌گذرد، یك فنجانقهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند. او در طول زمان بهمورخی تبدیل می‌شود كه در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلیمی‌شود كه این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.



::دانلود در ادامه ی مطلب::



دانلود مجموعه ۱۲ قهوه تلخ



قسمت 34 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 35 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 36 :لینک مستقیملینک کمکی

دانلود قسمت ۳۱و۳۲و۳۳ قهوه تلخ

 دانلود مجموعه ۱۱ قهوه تلخ


قسمت 31 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 32 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 33 :لینک مستقیملینک کمکی

قسمت 01 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 02 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 03 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 04 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 05 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 06 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 07 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 08 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 09 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 10 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 11 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 12 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 13 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 14 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 15 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 16 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 17 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 18 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 19 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 20 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 21 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 22 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 23 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 24 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 25 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 26 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 27 :
لینک مستقیم
لینک کمکی
قسمت 28 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 29 :لینک مستقیملینک کمکی
قسمت 30 :لینک مستقیملینک کمکی
 
 پـــــایـــــان فصـــــل اول

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


منوی کلاسیک برای آفیس ۲۰۱۰ ، Classic Menu for Office Enterprise 2010 v3.0.5.19

 Classic Menu for Office Enterprise 2010

مجموعه اداری مایکروسافت که Office نام دارد شامل چندین نرم افزار مختلف با کارایی های متفاوت می باشد که در قالب یک پکیج ارایه می گردد . اکنون چندین سال از اولین نسخه های آن می گذرد طبیعاتا تغییرات بسیاری نیز در طراحی و قرار گیری ابزارهای آن رخ داده است و این خود می تواند دلیلی مناسبی باشد برای کوچ نکردن کاربران ورژن های قدیمی به آخرین نسخه که همانا Microsoft Office 2010 می باشد .

ممکن است شما نیز چنین دلیلی برای خود داشته باشد و عدم آشنایی تان با ظاهر جدید ابزار ها و قسمت های مختلف عامل بازدارنده ای باشد برای استفاده از تکنولوژی روز دنیا و راحتی کار بیشتری که در آن قرار دارد . اما در این مطلب از سایت دانلود کده قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن خواهید توانست ظاهر قدیمی و کلاسیک آفیس را بر روی آخرین ورژن آن تجربه کنید . این برنامه که Classic Menu for Office Enterprise 2010 نام دارید به شما کمک می کند تاشکل های قدیمی ابزارهای آفیس که به دلیل استفاده زیاد در نسخه ۲۰۰۳ ملکه ذهنتان شده است را در ویرایش ۲۰۱۰ نیز تجربه کنید . بنابراین اگر دارای یک شرکت هستید و قصد ارتقا نرم افزاری آفیس دارید اما عدم آشنایی کارمندانتان از ورژن جدید شما را از به روز رسانی منصرف می سازد و یا یک کاربر معمولی و خانگی هستید و حوصله یادگیری تمامی شکل های جدید را ندارید ، Classic Menu for Office Enterprise 2010 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد .

 

نسخه ۳۲ بیتی

hajm حجم : ۳٫۱۴ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


نسخه ۶۴ بیتی

hajm حجم : ۳٫۸۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


مجموعه نرم افزارهای نورتن Norton 2011 Software Collection

Norton Software Collection

(Norton Software Collection (22.01.2011

Norton برنده جایزه بهترین سرعت ، عملکرد و فن آوری های حفاظت با پشتیبان گیری خودکار از کامپیوتر شما و افزایش کارایی ، سیستم شما را در بهترین حالت مطمئن و در حالت اجرا در بالاترین سرعت ممکن نگه میدارد.

این برنامه با اجرای بهینه سازی در پس زمینه ویندوز به صورت سایلنت و بدون اطلاع شما ، سیستم شما را به بهترین شکل بهینه می سازد.

لذا بر آن شدیم که آخرین ورژن های همه محصولات این شرکت را به طور رایگان در وب سایت ویوا دانلود قرار دهیم.

این مجموعه حاوی محصولات زیر است:

Norton Internet Security 2011
Norton AntiVirus 2011
Norton 360
Norton AntiSpam 2011
Norton Ghost 2011
Norton Password Manager 2011
Norton Personal 2011
Norton Save and Restore 2011

رمز فایل :www.vivadl.com

منبع : گروه نرم افزاری بیا تودانلود كده

دریافت فایل از سرور ویوا دانلود

نوشته شده توسط hamid در جمعه 8 بهمن 1389برچسب:,


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای نیما علامه با همراهی احمد سعیدی به نام عشق بی گناه

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای نیما علامه با همراهی احمد سعیدی به نام عشق بی گناه

( ترانه : امیر علی / آهنگ و تنظیم : نیما علامه )


MP3

دانلود از سرور اول سایت ( مستقیم )

320

Download

128

Download

دانلود از سرور دوم سایت ( مستقیم )

320

Download

128

Download

OGG

دانلود از سرور اول سایت ( مستقیم )

Download

دانلود از سرور دوم سایت ( مستقیم )

Download

نوشته شده توسط hamid در چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,


مطالب پیشین

مجموعه ۶۰ گل برتر لیونل مسی در تیم بارسلونا
تامین امنیت سیستم با Symantec Norton 360 5.0.0.125 Final With Trial Resetter and Recent Updates
بیو گرافی محمد بیباک
پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2011.1.154
Ashkin0098 & Alirezaz – Delam Gerefte – HD
دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای PC
ZedBazi - Bekhand Masnoei
دانلود بازی Alice : Madness Returns
RimiX Dj Amir Man – IRANI
دانلود فيلم رفيق فابريك
Hossein Mokhte & Saeid Kermani Ft Rouzbe Oxin – In Dokhtareh Pesar Kosheh
دانلود كارتون پينوكيو
Black Cats - Vaseh To
دانلود فول ويديو عماد طالب زاده
دانلود مراسم The Billboard Music Awards 2011
Reza Osture - Full Archive
دانلود مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۵ خرداد ۹۰
دانلود فيلمRed Riding Hood 2011


صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 28 صفحه بعد
درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
info@dlkade7.ooq.ir


لوگوی ما



پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

.:: تمام پیوند های روزانه ::.


آمار بازدید

نويسندگان :
» hamid

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin



صفحه اصلي | پست الکترونيک | اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By بيا2 دانلود كده Copyright © 2011 by bia2downloadkadeh
Design By : wWw.Theme-Designer.Com